Publikowanie
Organizatorzy zapewniają publikację tytułu i abstraktu wystąpienia w języku angielskim w książce abstraktów (Book of Abstracts).
Uczestnicy mogą opublikować artykuł, przesyłając samodzielnie teksty do recenzji wydawniczych, w ramach ogólnie dostępnych czasopism przypisanych do dyscypliny pedagogika z listy MNiSW. Wybrane czasopisma w kolejności alfabetycznej:
- Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
- Edukacja Międzykulturowa
- European Journal of Teacher Education
- Forum Oświatowe
- Forum Pedagogiczne
- Horyzonty Wychowania
- Journal of Early Childhood Teacher Education
- Konteksty Pedagogiczne
- Kultura i Edukacja
- Kultura. Przemiany. Edukacja
- Kultura. Społeczeństwo. Edukacja
- Kwartalnik Pedagogiczny
- Lubelski Rocznik Pedagogiczny
- Multidisciplinary Journal of School Education
- Prima Educatione
- Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
- Problemy Wczesnej Edukacji
- Przegląd Badań Edukacyjnych
- Przegląd Pedagogiczny
- Społeczeństwo. Edukacja. Język
- Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
- Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
- Studia z Teorii Wychowania
- Szkoła Specjalna
- The New Educational Review
- The International Journal of Pedagogy, Innovations and New Technologies
- Token: A Journal of English Linguistics
i w innych o charakterze Open Access.
