• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do zawartości
  • Przejdź do wyszukiwania
  • Przejdź do stopki
Logotyp Programu Doskonała nauka II oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, który kieruje do strony głównej

Konferencja Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb zawodowych nauczycieli – dyskursy współczesności”

  • Strona główna
  • Komunikaty
    • PUBLIKOWANIE
  • Program
    • PROGRAM KONFERENCJI
    • KSIĘGA ABSTRAKTÓW
    • WARSZTATY
    • ŻYWA BIBLIOTEKA
  • Miejsce konferencji
  • Lista sekcji
  • Rejestracja
    • OPŁATA KONFERENCYJNA
    • WAŻNE TERMINY
  • Komitety
  • Projekty
  • Hotele
  • Kontakt
  • Polski
    • English
  • Skip to menu toggle button

Publikowanie

Organizatorzy zapewniają publikację tytułu i abstraktu wystąpienia w języku angielskim w książce abstraktów (Book of Abstracts).

Uczestnicy mogą opublikować artykuł, przesyłając samodzielnie teksty do recenzji wydawniczych, w ramach ogólnie dostępnych czasopism przypisanych do dyscypliny pedagogika z listy MNiSW. Wybrane czasopisma w kolejności alfabetycznej:

  • Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
  • Edukacja Międzykulturowa
  • European Journal of Teacher Education
  • Forum Oświatowe
  • Forum Pedagogiczne
  • Horyzonty Wychowania
  • Journal of Early Childhood Teacher Education
  • Konteksty Pedagogiczne
  • Kultura i Edukacja
  • Kultura. Przemiany. Edukacja
  • Kultura. Społeczeństwo. Edukacja
  • Kwartalnik Pedagogiczny
  • Lubelski Rocznik Pedagogiczny
  • Multidisciplinary Journal of School Education
  • Prima Educatione
  • Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
  • Problemy Wczesnej Edukacji
  • Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Przegląd Pedagogiczny
  • Społeczeństwo. Edukacja. Język
  • Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego
  • Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne
  • Studia z Teorii Wychowania
  • Szkoła Specjalna
  • The New Educational Review
  • The International Journal of Pedagogy, Innovations and New Technologies
  • Token: A Journal of English Linguistics

i w innych o charakterze Open Access.

Nowoczesna grafika przedstawiające dłonie piszące na klawiaturze
Powróć do głównej nawigacji
Deklaracja dostępności
Back to top of the page © 2025 Konferencja Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb zawodowych nauczycieli – dyskursy współczesności” • Powered by WordPress and Michelle.